sagaarvidsson

Sister Mary innocent lost her way..

Publicerad 2009-01-10 19:39:28 i Allmänt,

... She stood up on the table, gave it away
Sister Mary innocent all I can say
What's wrong with you is all that's wrong with me
Oh Jesus, Jesus, we still love you
Just as long as proofs a burden we don't ever have to bear for you


Nu är jag blondare än någonsin. Bokstavligt talat alltså, inte psykiskt, som Natalie skulle tro. Haha, undrar hur många blondinskämt som väntar nu.. Jag tror inte jag vill veta.. Hehe

Var in till Strängnäs med Kati idag, skönt attlämna gården en stund och bete sig som allmänt folk ;) Köpte inte så mycket, godis, mat, lite donken-food och leksaker till Bus. Köpte också såklart hårfärg då.. Nu får vi se om jag sedan följer planen och utnyttjar min röd-bruna hårfärg som jag har liggandes på bordet eller inte. Jag trivs ju som blond.. Men jag är också sugen på något nytt ett tag, så vi får se :)

Och ser på reklamen på tv att det finns vanilj-yoghurt med choklad.. HUR har jag missat det? Det här måste jag ju kolla upp..! Såg dessutom reklamen (reklam är BRA har jag kommit fram till) att det är "Made in Sweden" på onsdag, det måste jag lätt kolla på. Spännande att se vad det är för något.. Såg sedan på en TREDJE reklam att det är körslaget idag, inte för att det är något som jag följer med största intresse direkt, så det tänkte jag se på. Hehe spännande kväll va ;)

Och så åker Jeffa tydligen iväg till lumpen imorgon, så lycka till TILL henne :D Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela