sagaarvidsson

Sick like a dog

Publicerad 2009-01-31 17:58:00 i Allmänt,

Fy fan, jag är supersjuk just nu. Snyter mig som en jag vet inte vad, FY FAN! Men det går nog snabbt över, jag känner mig inte hängig för övrigt så.. Rider inget idag så det bör försvinna till imorgon. Red fyra hästar igår, så det gör egentligen inte så mycket att jag inte rider idag, antar jag.

Jag vill ha godis. Naturgodis. Är verkligen jättesugen, får se om jag får något sms om att de ska iväg och handla senare eller om jag helt enkelt får nöja mig med chips. Fy fan där med. Chips är inte min starka sida. Menmen, på något sätt ska jag väl överleva. Vet ni förresten att jag suger på att stava på datorn? Jag får sudda vartannat ord och korregera, men likt förbannat missar jag vissa ord och har alltså en halv-felstavad blogg. Sweet.

Nej, nu ska jag duscha. Jag har ju varit duktig idag, för att förutom att ha jobbat så har jag dammsugit, städat och diskat med. DEN NI! Efter duschen ska jag börja läsa lite, Marjut har skcikat upp fyra fulla kassar med pocketböcker så jag har en hel del att välja bland, bl.a lite jan mårtensson jag aldrig läst. SPÄNNANDE!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela