sagaarvidsson

ojojoj

Publicerad 2009-01-26 12:40:06 i Allmänt,

Ojoj ni kan väl aldrig gissa vad jag gör på min lediga dag.. Jag.. STÄDAR! Den ni! Jag håller på att tömma kylen i min gamla lägenhet och i min nya, ställer om alla saker, sorterar, diskar, ska dammsuga och damma och ojoj. Men jag vill ha ordning nu. Elin kommer ju runt den 8e februari och då måste allt vara ordning, snyggt och rent! Helst långt innan dess med, så det är därför jag försöker ordna allt nu medan jag ändå har tid. ka sen ut och rida, men det är ingen brådska alls ju så.. Hehe.

Fasen vad mycket skit jag har, däremot knappt någon vettig mat för kylen ekar tomm. Den ska fyllas på snart, löning idag ju :D Snart rik igen, hehe. Och nu ska jag alltså sluta med godiset och därmed kommer jag kunna spara så mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela