sagaarvidsson

Now this is cold

Publicerad 2009-01-02 12:36:36 i Allmänt,

Med det nya året kom tydligen kylan, FY FAAAAAn säger jag bara. 15 minus liksom?? Kom igen nu... Uscha, vad jag hatar när det är så här kallt, okej om det kunde hålla sig runt 2minus.. Nej, nu vill jag utomlands. Jag har blivit förkyld, har riktig hosta som sitter långt ner och jag tror att lungorna har planerat att lämna kroppen; det känns då så när jag hostar i alla fall...

Men, annars är det bra. Har haft hjälp av Carro i stallet idag, så det är inte så hemskt att jobba ensam. Den här veckan har fungerat bättre än förväntat och snart är de ju dessutom över. Jag måste försöka hålla mig så frisk som möjligt till den 6e januari, vilket bör vara nästa tisdag om jag inte minns fel, då jag ska följa med på tävling då. Vill inte missa det!

Sitter här för mig själv och äter lasagne som mamma lagat, såå gott! Ska snart rida ut på Apan med Carro och Ida, yay i den här kylan ;) tihi men det blir nog bra. Vi ses och hörs pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela