sagaarvidsson

Nobody's perfect they say..

Publicerad 2009-01-09 13:11:19 i Allmänt,

Hoppade Apan på lektion igår och det gick åt skogen, han förtjänade lätt sitt namn just då. Fy fan.
Fast ändå gick det inte sådär dåligt som man kanske kan tro, bara det att han stegrade, bockade och dummade sig när jag ville svänga, och naturligtvis hamnade jag och Jonas i samma diskussion som alltid- yttertygeln. Han vill att jag ska släppa den och inte ha något stöd alls, medan jag vill svänga med stöd på yttern, precis som jag alltid rider med stöd på ytter. Det var så nära att jag började motargumentera ordentligt, men jag log istället och sa att jag skulle jobba på det, när jag upptcäkte att det itne spelar någon större roll vad man har för argument. Han tycker att han har rätt och då är det så. Jag tyckte jag kunde låta det gå förbi, och så rider jag som jag vill när jag är själv istället. Man är ju här för att lära..
Slutade i alla fall med att jag hoppade bana på 1-1,05 så om man ser det så, så gick ju bra. Och jag äälskar trippelbarrar, härlig känsla när hästen bara flyger över!!

Annars är det bra, riktigt bra. Äter lasagne, jobbar idag. Vilket inte gör dett dugg, för gissa vad? Solen skiner och det är VARMT ute, känns nästan som vår (jaja, det är bara januari, jag vet..) så jag ska strax ut och rida Apan, Abbe och Pix om jag hinner med honom innan det är dags för intag. Härligt härligt :D:D

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2009-01-09 18:31:47

haha, bra att du har åsikter som du tror på. ge dig inte för guds skull :P den saga jag känner ger sig aldrig.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-13 22:16:48

wohoo, saga har börjat haja det där med hoppning ;) <333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela