sagaarvidsson

New Moon datum, ÄNTLIGEN

Publicerad 2009-01-27 09:50:01 i Allmänt,

Sådär, nu är veterinär bokad till sammy som åker till Finland imorgon, härligt härligt. Hoppas nu att allt går smidigt.
Läste på twilightsweden.se att Twilight 2- New Moon kommer i november detta år, iaf till USA. Vi får hålla tummarna för att det går fort för den att komma till Sverige med.

Annars händer inte mycket, jag ska väl snart göra mig iordning, kanske gå ner och rida lite. Ska rida Pix och Abbe idag :D Spännande spännande.. Det blir dressyr på Abbe, men mer konditionsträning på Pixen. Imorgon ska vi dessutom till tandläkaren med någon häst, vet att Bigge ska men inte om det är någon mer, så det blir en ganska lugn dag då med. På torsdag kommer hovis och då blir det stressigt igen. Men nu är vi tre, så förhoppningsvis går det fort och bra!

Praktikantbrudarna verkar ha kommit in i rutiner nu, de har skött stallet själva igår och idag och det verkar gå bra. Skönt att kunna släppa ansvaret och vara ledig. Apropå ingenting så fudnerar jag på att ändra bloggen, men vet inte om jag orkar dona. Menmen, nu ska jag fortsätta kika lite kläder... Framförallt sommarkläder, och några snygga badkläder, för just det ja, jag ska ju till Spanien senare i höst med! Hihi, får se vad som händer innan dess, mycket är på gång just nu. Roligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela