sagaarvidsson

Lost track of time

Publicerad 2009-01-25 19:41:55 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit in från stallet, red Helge för första gången :) Det gick bra, men han är lite annorlunda än de andra, så kulkul :) Har jobbat idag med, men är ledig imorgon och på tisdag, äntligen! Nu ska här städas, dammsugas, moppas och diskas, nu när stoppet i avloppet i handfatet är borta! Fy fan vad det luktar här inne nu :/ (eller om det kasnke är pga att jag tagit av mig skorna, mwhaha)

Löshoppade lite hästar idag; Tutan, den nya hästen Masse, Calle och så de två åringarna Lusen och Santi. Det gick br, var fart i Calle och Tutan, Masse hoppade fint och lite högre (5-åring som han är) och åringarna var allmänt förvirrade haha. Men det var kul.

Jag har beställt en mp3, jättefin är den! Klicka HÄR så får ni se :D Det är såmycket enklare att jobba (bl.a släppa ut hästarna) om man har musik i öronen, så ni kan lita på att den där kommer bli väl använd! Vet att Moni blev lite sugen på den, så inspirerande är de med haha.

Det här med att inte äta godis fungerar bra, bortsett från att jag äter naturgodis. Bara nötter men ändå, det är onyttigt det med eftersom det är saltat, sockrat osv. Jag får börj köpa "vanliga" nötter, men hur kul är det..?

Menmen, imorgon ska jag rida Ida och Ginger, kasnke Pix med om jag orkar. Men ha det så bra, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela