sagaarvidsson

Jaha, då var det klippt...

Publicerad 2009-01-12 22:43:24 i Allmänt,

Haha, bokstavligen talat alltså ;) och inte bara klippt, utan färgat, omstylat och sminkat med.. HAHA men riktigt sjukt kul är det ändå! Kati fick fria händer med mitt hår, och hon kapade det som hon ville, hon färgade det som hon ville och sedan fick saga snällt ställa upp på att bli friserad och sminkad med haha. Men det var kul, ni ska få se lite bilder ;)

Kati drog nyss, vi har precis avslutat vårt Guitar Hero-lirande, ojoj vad vi är braaa, haha. Jag börjar bli helt okej på medium.. Äsch, vem försöker jag lura, jag ÄGER på medium!

     

sådär, ha kul XD  pusshej

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-01-13 22:11:30

ingen äger mig .P

Postat av: ELIN

Publicerad 2009-01-18 21:33:51

shit! ofta de är du på bilderna? :P men de va snyggt! ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela