sagaarvidsson

Idag väljer jag att hylla 2005

Publicerad 2009-01-22 19:58:41 i Allmänt,

Ja ni, nu bor jag i den andra lägenheten. Kati åkte igår och lämnade mig här själv. Det är ganska ensamt kan jag tala om. Trots att det är två (duktiga) praktiktjejer här just nu. Elin (som ska börja jobba här) kommer inte förns den 8e februari, det tar ju lite tid för henne att ta med hästen från Finland osv. Lite kul det där, en finne åker= en annan kommer. Menmen ;)

Jag har bestämt mig för att sluta med godis nu, önskar jag kunde säga socker men tyvärr inte. Jag ska också kasta min tårta som jag har ätit lite på, en härligt god schwarzwald-tårta (eller hur det stavas..) är det dessutom.. Det gör ont inombords ska ni veta ;) Haha
Men det är dags för en förändring, man kan inte hålla på så som jag gör för tillfället, det är inte bra för kroppen. Och jag ska ha en bra hälsa, och en smoking kropp till sommarn ;) så det så.. får se hur länge det håller i sig bara. Så för tillfället äter jag tonfisk, majs, ost (sån där nyttig med hög fetthalt) och nötter.

Idag hllar jag året 2005, de flesta vet väl varför. Det var hennes bästa år, enligt mig i alla fall, innan den stora fången (haha nu minns jag säkert fel) med många roliga stunder på banan med tvillingarna och Moni och många roliga stunder i stallet (finns det ingen film Moni, där hon är lös i stallet, blir sopad och där nåågon dyker ner från höskullen?? Om jag itne minns helt fel har vi säkert lite bowling någonstans med XD) Menmen, man ska inte sörja, man ska hylla! Så det får avsluta detta inlägg.

Elin: Vem skulle det annars vara?? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela