sagaarvidsson

Are you freakin kidding me??

Publicerad 2009-01-04 16:54:26 i Allmänt,

Jag trodde jag visste vad kyla innebar, men jag ahde naturligtvis fel. Imorse var det inte mindre än 20 minus ute! Sedan blev det "varmt" under dagen (ca 12-13 minus bara..) och nu nyss var det 23 minus! Huuaaaligen. Fy fan.

Jag sitter här inne i mitt rum igen, Kati kom hem idag :D Hon hade med sig en skitmsig t-shirt, maaaaassvis av godis och ett par tofflor åt mig. Hihi, jag gillar presenter. Ska snart ner och ta in lite unghästar, för att sedan rida dressyr på Abbe precis som igårkväll (vilket gick skiiiitbra), hoppa Apan (som jag gjorde i förrgår vilket gick ännu bättre! fan vad duktig han var!) och kanske Ginger i dressyr om jag orkar/hinner. Vi får se.
Men kul ska det bli, nu verkar mina små potatisbiullar vara klara, så tjing

PUSS

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2009-01-05 00:00:20

nästa gång du gnäller på kylan...tänk på stackars mig och vart jag snart befinner mig..och sedan i ett tält på natten utomhus. sedan lär du inte gnälla mer hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela