sagaarvidsson

Men Moni sa...

Publicerad 2009-02-12 22:01:52 i Allmänt,

Idag har det vart många hästar att rida; Lotta, Netta, Abbe, Pix, Bigge och så skulle Quintus longeras med... Men det var egentlgien roligt, det är kul att någon mer än jag vill rida också. Måste säga att det fungerar riktigt bra med Elin här, vi går bra ihop än så länge och jag har lyckats få henne att bli beroende av Gilmore Girls (haha, hur gick det till...)
Men inte mig emot, jag kollar gärna. Vi är nu inne på första skivan på säsong två så ;)

Gick bra att rida Lotta idag, jag blev lite förvånad över att hon inte bråkade eller kickade en enda gång under hela ridpasset, trots att jag krävde mer av henne nu när det var andra gången jag red henne. Menmen, kul var det.

Idag har jag varit duktig och invigt mitt våffeljärn, ojoj vad gott det var med våfflor till lunch! Jag kunde tydligen äta hur mycket som helst... Men det hindrade mig inte från att vara duktig och inviga ugnen (nej, det gjorde jag igårkväll med mina misslycka; läs svarta; varma mackor) och gjorde korv med pomfritt (hur stavas det..??) Suupergott!

I helgen är det tävlingar i Hamre och jag ska med som hästskötare, kulkul! Jag gillar Hamre, det är mysigt där, plus att det gick bra för Jojo när vi var där senast... Hoppas på mer tur denna gången, host host- ta i trä...


Dagens blogg får sluta med ett citat från min väldigt kära vän MONI;

du, får man sätta på cyklar får man sätta på tv!  "

Kommentarer

Postat av: Möni

Publicerad 2009-02-28 20:29:13

Men fint citat! XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela