sagaarvidsson

Last chance to do something about it

Publicerad 2009-02-17 06:23:32 i Allmänt,

Sista dagen med praktikant här idag.. Den ena åkte hem igårkväll redan, medan den andra jobbar idag med. Sedan kommer det säkert bli en chock när man väl jobbar ensam, för nu har man alltid varit minst två i nästan fem veckor. Vi går in på rutin nu, och jag byter lediga dagar till söndag-måndag, men eftersom farmor o farfar kommer nästa fredag så är jag ledig då i vilket fall, men sen så kör vi så i två månader innan vi byter. Det blir nog bra...

Red Lotta, Abbe och Bigge igår, gick bra med alla. Abbe galopperade jag på timmervägarna med Elin och Sandra, Bigge fick gå dressyr och Lotta gick ett ganska lätt mjukgörande pass. Idag blir det Ginger och någon till som jag inte riktigt minns.. Menmen, mycket att göra och nu börjar jag ju strax. Ha det så bra, så hörs vi senare! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela