sagaarvidsson

I know you've missed me

Publicerad 2009-02-05 11:42:17 i Allmänt,

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag hinner inte riktigt. Inte för att det har hänt direkt mycket, världen är fortfarande densamma, jag är fortfarande sjuk och that's that. Men gissa vad?

Jag har hittat Karl För Sin Kilt- ALLA SÄSONGER, ÄNTLIGEN! Inte alltför dyrt heller, jag måste bara komma på hur man använder play.com någon som vet? Det är fri frakt till Sverige, så det är inte fy skam heller. Menmen, man ska ju spara sägs det, men den här ärpå slutförsäljning sen utgår den ur utbudet och då vet jag absolut inte vart jag ska hitta den någonstans.. Så, någon som vet hur man betalar med kort direkt via nätet till utlandet? Haha, jag är så efter. antar jag.

Mamma, pappa och mormor var på besök i måndags. najs najs, fick lite kakor, käk, MCDONALDS MAT (yaaaay, det har jag saknat sedan Kati åkte, haha ;) och framförallt gott sällskap. Så det var riktigt trevligt. Farmor och farfar kommer ner den 27e denna månaden, det känns bra det med. Det är inte så ofta man träffar folket hemifrån, så det är sjukt kul med besök!

På måndag kommer Elin, jag är ganska spänd faktiskt. Vet inte egentligen varför, hon har ju redan varit här och provjobbat pch det gick bra, vi fungerade ju ganska bra ihop med. Men ändå.
Praktikant-tjejerna hade jag lätt kunnat fortsätta jobba med resten av min tid här, en tid som dessutom verkar bli ganska lång om det blir som det ser ut :D Men tillbaka tillämnet, de är riktigt duktiga, sjukt trevliga och bra att ha och göra med. De klarar allt jobbet så då kan jag vara ledig mina dagar utan att behöva oroa mig. Riktigt trevligt faktiskt!!
Meeen, nu blir det mat; falukorv med potatiskroketter och bearnaies-sås (fan att jag aldrig kan stava rätt..)

Dagens händesle har vart densamma två dagar på raken nu; Biggles ponnyjäveln har rymt ur hagen och engagerat oss alla att springa häcken av oss. Att en sån liten sak kan vara så snabb.. humm

PLUS att det kommer en 10-månaders hingst efter Careful (samma pappa som 2-åringen Carlos) nu efter lunch, den ska gå med unghingstarna i lösdriften. Spännande spännande. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela