sagaarvidsson

9e december-

Publicerad 2009-12-09 17:21:32 i Allmänt,

Okej, snabb update eftersom jag är alldeles för yr för att egentligen sitta här och skriva, ni får usräkta vissa stavningsfel för jag orkar inte se på skärmen alls för tillfället.

Igår slutade med en resa via ambulans till sjukhuset, mindre kul kan jag säga. Jag var ju stolt över att tidigare tillhöra klubben - vi som aldrig åkt ambulans.. men nu är jag alltså utesluten. Och sedan önskar jag att jag hade haft någon roligare i baksätet, mina skämt gick inte alls hem utan han såg snarare emr orolig ut att jag skulle sdlagit i huvudet riktigt hårt ju mer skämt jag drog.. Hmm...
Händelsen gick snabbt förkortat till så här; skulle ta in Krukan o Melda, alla var lugna, men Krukan halkade i leran= jag hamnade bakom och hon slog. Jag fick upp armana för huvudet, så fick största smällen mitt på bröstet och bara en liten touch på huvudet. Sjukhus= röntgen och lite snabb undersökning (tur att bossen även är boss på sjukan) för att konstatera att huvdet var finfint och att jag bara har en blödning i bröstet, därav den förjävla smärtan. Går på piller nu som en riktig jävla knarkare, därav yrsel o illamåendet.

Annars mår jag iaf fint. Så det så, nu får ni ha det så bäst för jag ska fortsätta tycka synd om mig själv med Private Practice.

Kommentarer

Postat av: Jeffapeffa

Publicerad 2009-12-09 22:20:07

men jäääklans :O vad ont i magen jag fick av att läsa det där :S låter ju jätte-hemskt med blödning i bröstet! krya på dig för tusan!! du blir väl inte hästrädd nu? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela