sagaarvidsson

5e december- inlägg 2

Publicerad 2009-12-05 17:58:07 i Allmänt,

Hm, det blev ingen Marina idag. När vi kom dit satte vi oss direkt och skrev kontrakt, men när vi såg hästen var hon varm och svullen (rejält svullen) i ena frambenet, så Marjut valde att lämna henne kvar så att de får kolla upp henne. Och jag klandrar henne inte. Visst, det kan vara som dom tror; att hon halkat eller slagit sig själv, men ska man sälja en häst måste den vara fräsch när den åker, för vem vill börja med att ha hästen i vila eller ännu värre behöva ta ut en veterinär första veckan man äger den? Ingen skulle jag tro.

Fan vad trött jag är, såg på skidskytte när jag kom hem men hann somna innan det tog slut, hann se att Ferry bommade i liggande, och att min stora idol Björndalen körde snabbt i spåren och nollade båda. Jag hoppas och har en svag aning om att han eventuellt vann. Men vad vet jag?
Vaknade precis, så nu har jag försökt göra ett desperat uppväckningsförsök med två rader Marabou, jag måste tvätta, diska och städa. Och duscha, och åka med en sväng till affären. Mycket jag måste göra ikväll, och klockan är redan sex. Japp, it's a hard life I'm living. Not.

Aja, inte mycekt annat att säga, nu ska jag städa-- pusshej

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2009-12-05 18:12:30

Tråkigt det där med pållen :/ Hoppas det bara var något tillfälligt, som går över..

Postat av: maria

Publicerad 2009-12-05 19:30:49

jag blev oxå avbruten i skidskyttet idag :( vart tvungen att åka och handla... min stora favorit är oxå björndalen :) väntar på att tävlingen ska komma upp på svt play nu så jag kan se den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela