sagaarvidsson

5e december-

Publicerad 2009-12-05 10:10:05 i Allmänt,

Okej, jag har ett nytt mål denna månad; spara chokladkalendern tills julafton. Jag TROR jag kan klara det, om jag bara kan upprätthålla min självdisciplin. Vi får väl se.

Jag sitter här framför datorn och väntar på att Marjut ska höra av sig så att vi kan hämta Marina någon gång. Hon sa igår kväll klockan nio-halv tio, känns som att när klockan strax är tio över tio så borde det vara dags... Men vad vet jag, jag kanske inte lärt mig klockan rätt?

Hm, vad tycktes det om utgången i Idol igårkväll då? Jo, jag tyckte att det blev en ganska rättvis utgång, alla tre förtjänade en finalplats (Erik mer än någon av de andra dock) och Calle är inte sämre än Tove. Heller inte tvärtom egentligen. men ja.. svårt att säga, men folket lät ju deras röster bli hörda igår.

Nu har jag strax slut på batteri på datorn med. Trevligt värre.

Bloggar senare idag, ska försöka hinna se skidskytte vid halv tre med. Pusshej

Kommentarer

Postat av: jeffa

Publicerad 2009-12-05 18:08:21

Jag håller med om att Erik är bäst. Jäklar vilken röst grabben har :O Och jag håller även med om att vem som helst av Tove och Calle kunde ha åkt hem..ingen är bättre än den andra röstmässigt...Däremot gillar jag Calle mer som person :)

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-05 18:14:50

Calle skulle ha åkt!

hoppas det blir häst iallafal då, tråkigt annars ju. men bilder tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela