sagaarvidsson

4e december- nummer två

Publicerad 2009-12-04 21:36:29 i Allmänt,

Okej, jag vet att jag är välrdens tjej; men jag älskar Westlife. Jag skäms, jag rodnar och jag vill gömma mig, men det går inte att förneka när man som sagt har fyra stycken album inlagda på sin dator på spelningslistan. Svårt att bortförklar då. Men seriöst, de kan i alla fall sjunga, speciellt om man jämför med dylika boybands såsom Backstreet Boys eller något, de är ju helt borta när det kommer till sång... Men ja, nog om mina brister.

Red Fenny, Ida och Trixe idag. Inte speciellt nöjd med någon utav dom. Fenny orkar jag inte med, hon är för tung för mig, jag klarar bara inte av det ordentligt såsom jag skulle önska. Men därmed inte sagt att jag planerar ge upp, nä det är bara fortsätta kämpa. Trixe är stel som en jävla pinne, och det är som att sitta på orutinerad fyra-åring som bitvis tar bettet för att sedan släppa det helt, helt otroligt irriterande när han växlar. Värst i ena varvet där han biter fast rejält och spänner hela kroppen, värdelöst. Men jag fick han dit jag ville till sist, men sedan var jag helt slut i kroppen.
Ida, ja hon är ju bara fyra år, men känns mer som en början till färdig sex-åring istället. Fast hon är ganska stel i hela kroppen så försöker hon i alla fall. Positivt.

Erik glänser mer och mer i Idol. Om han inte vinner är det något fel på Sverige. Tove är docksöt och supercharmig, men hon är inte helt klockren när det kommer till sången. Hon har sin egen stil-javisst, men jaa... Någon vinnare tycker jag inte hon är, men hon kan få bli en säker tvåa?
Calle är ju underbar, men jag tycker han skulle ha kunnat lira till den sista låten mer, han är ju inte speciellt klassiskt sexig (det kan ingen säga emot) men däremot hade han kunnat göra låten mer charmig och spelat ut svängarna med kroppspråk och drivit lite mer med låten på det viset, då hade han blivit sexigt skön. Men nä. Tydligen inte.

Imorgon imorgon imooorgon, då smäller det. I cannot wait
- Jag är som ett barn kvällen innan julafton 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela