sagaarvidsson

4e december-

Publicerad 2009-12-04 11:22:07 i Allmänt,

Okejokej, det blev bara tre inlägg igår. Visst, man kan tycka att jag hade kunnat blogga innan jag red Lillen vid nio och sedan efter, men orka.

Red då Fenny igår direkt efter jobbet före Daniel, men det gick inte alls bra. Hade en halvtimme på mig och hon hade inte gått ordentligt innan, så det var inte så lätt. Men hon passar inte mig, inte min stil alls egentligen. Men jag erbjöd mig rida henne idag igen, så att jag får lite koll på henne. Man måste kunna rida alla hästar oavsett om de är stela, på dåligt humör eller liknande, det bara tillhör en bra ryttare. Så det är upp igen bara.

Det gick desto bättre med Lillen igår, verkligen min favorit här i stallet!! Nu har han gått riktigt fint två dagar på raken, oftast brukar det komma någon protest däremellena, men han var finfin. Roligt roligt.

På dagens agenda finns Trixe, Fenny och Ida. Får se om Marjut tycker att det är någon mer prio häst som bör ridas, men jag tänkte försöka diska o städa lite idag. Det ser lite skitigt ut här uppe nu efter provjobbaren, ingen av oss ville ta tag i skitgörat när hon var här, så nu tänkte jag ta tag i det.

Sen har jag satt ugnen på värmning, för jag ska äta pizza till frukost/lunch. SItter och har min apelsinkrokant här rbedvid mig men har inte öppnat den ännu. Men jag vill..

Förresten har jag inte öppnat min chokladkalender sen i förrgår, det innebär att jag har två luckor kvar, yaaay


Imorgon hämtar vi Marina :D :D

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-04 22:00:24

yaaay :) saga bloggar hela två gånger av fem :D



BILDER PÅ MARINA TACK! :)

Postat av: saga

Publicerad 2009-12-05 00:37:30

vad faan, vad sägs om att skaffa en egen blogg med? Hälsa syrran din det med, skulle vara riktigt najs om man kunna få läsa lite om era tankar med ;) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela