sagaarvidsson

3e december- Vi provar

Publicerad 2009-12-03 10:46:34 i Allmänt,

Huh, som svar på the twins kommentar om uppdatering fem gånger om dagen, svarar jag bara; tror ni att jag gör något annat än sitter vid datorn? XD men, jag ska göra mitt bästa! Hehe, så här kommer inlägg ett.

Vi har precis tagit fikapaus jag o Elin, har tagit en hemskt lång tid att bli klar med stallet på förmiddagen idag. Helt stört. Kändes som att boxarna aldrig skulle ta slut (jag mockade) och jag har en känsla någonstans att Elin tyckte att hästarna aldrig ville ta slut dom heller. Jobbig start kan man väl säga.

Provjobbar-tjejen Amanda åkte hem idag på morgonen och vi får väl se när nästa provjobbare dyker upp. Keep 'em coming!

Red Lillen igårkväll och det gick skitbra! Han var stel i början, men pigg o glad och mot slutet fick jag honom komma riktigt fint! Så jag var nöjd! Mindr enöjd var jag med provjobbarens beslut att säga till EFTER ÅTTA att hon inte ville rida Fenny. Det innebar att jag skulle hinna rida två stycken på kvällen, vilket jag inte gjorde när jag gick ner så sent. Hade hon sagt det tidigare när jag frågade vid middagen vid sex-tiden om hon ville gå ner samtidigt som mig eller rida innan, så hade jag kunnat gå ner då redan och hinna klart i bra tid. Det slutade med att jag longerade Fenny lite snabbt istället, vad annat man kan göra liksom? Ingen stor grej egentligen, men jag avr lite sur på henne då. Men det var jag nog inte ensam om heller.

Fenny är första prio att rida idag, men jag tror Elin är lite piggare på att rida nu, så då kanske jag (med lite tur) kan få rida Lillen istället. Vi får väl se. Det är ju Daniel träning ikväll, och Elin hade väl tänkt hinna rida Bollen innan den börjar med.. Aja. Nog om det. Nu ska jag svälja mandarinen,käka lite sött och sen gå ner och jobba igen.

Pusshej

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-03 22:55:05

Kanoners med inlägg =) men var det inte fem vi kom överens om? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela