sagaarvidsson

3e december- titta så duktig, inlägg nr 3

Publicerad 2009-12-03 12:43:34 i Allmänt,

Nanna naa lunch nu äntligen! Vi ska försöka kasta i oss maten innan vi ska hämta upp Jojo i Strängnäs.Snäll som jag är (har inte alls att göra med att jag älskar att åka bil- oavsett hur långt eller vart) så har jag lovat följa med in som sällskap. Det vet ju förresten alla att jag är väldigt bra på att konversera och är trevlig på alla sätt o vis. Eller?

Hm, sedan har det nog inte hunnit hända så mycket sedan jag bloggade sist. Kom på när vi var i hallen att jag glömde nämna att jag är leeedig imorgon och på lördga, det sitter ju fint! Elin däremot måste byta ledig dag nästa vecka, för hovis kommer på måndag och då kan man inte jobba själv serr'ni. Det blir så tungt då. Och tungt är det redan så det räcker och blir över för två.

Elin började prata om att åka utomlands, jag vill också! Kommer troligtvis inte kunna åka med the family till Spanien i maj, men förhoppningsvis i höst. Jag längtar redan. nä nu är det MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela