sagaarvidsson

2a december- hm,

Publicerad 2009-12-02 18:44:06 i Allmänt,

Wow, man ska vara försiktig med vad man önskar sig... Nu blev det ju kallt, december-kallt, med tio minus imorse. Snacka om omställning. Men jag är nöjd, för nu är hagarna inte leriga längre vilket innebär att vi får in hästgarna på nolltid plus att jag kan börja återanvända mina joggingdojor när jag släpper ut utan att riskera att fötterna drunknar i lera. Yay. Man ska vara glad för det lilla!

Elin lagar mat just nu, men jag gjorde faktiskt falukorven med ost i. STOLT

Sedan blir det rida Lillen, Amanda (hon som provjobbar) ska rida Fenny. Vi red ju Abbe och Ida igår.
Red Bigge tidigare idag, och han var så sjukt pigg. Roligt att rida när det är så, han ville bara jobba och jobba. Roligt roligt.

Hmm.. eftersom jag blir påtryckt från the twins att blogga oftare vet jag inte vad jag ska skriva om... Blir sådan press, hähä.

Min bok kom nu, Jojo kom upp och knacka på. Sista boken i Twilightpå svenska. Nu har jag alla fyra på båda språken, känns bra. De är ju så mycket bättre på originalet, men det är svårt att låna ut till folk då, plus att det kan vara bekvämare med svenska ibland. Menmen, jag är nöjd. Nu vill jag bara se New Moon, sen är jag nöjd. Vågar dock inte se den på nätet. Jag bärjade ju, men insåg att jag kommer spola, och hur kul är det på en film man väntat på i evigheter? Nä, bättre att se den på bio när jag kommer hem. Tvivlar starkt på att den slutat gå lagom tills dess. Känns inte så direkt.

Menmne, jag måste göra annat. Typ-läsa.
Ciaao

Kommentarer

Postat av: one of the twins- ELINA ;)

Publicerad 2009-12-02 22:23:33

asså, vi vill att du bloggar fem gånger om dan fattar du? ;)



förresten kan väll vi se new moon när du kmr hem? :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-02 23:25:51

Jag vill gå på new moon med dig som julklapp ;) bara du å jag :P

Postat av: elin

Publicerad 2009-12-03 22:56:10

jaa, nu förstörde lina de roliga med elina, men aja antar att du fatta vem det va som skrev det första ändå? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela