sagaarvidsson

29e december-

Publicerad 2009-12-29 16:55:19 i Allmänt,

Ledig, yaay. Underbart! Jag har haft en härlig och relax dag med massa film och godis.
Sitetr just nu och kikar på Gone in 60 seconds, vilken kan toppa Sagas "Världens bästa filmer top 10"-lista utan tvekan. Såg tidigare Dödligt vapen 3 och Lucky number sleven. Jag diggade den sista extremt, har aldrig sett den förr, men hur kan en sådan rulle med Bruce Willis bli fel? Svar; det kan den inte.

Meen jaja. Vet inte när jag är ledig nästa gång, om det blir imorgon eller om det blir till helgen. Vi får se.
Och nu ringer Elin och vill att jag ska komma ner o rida unghästar, så det är väl bara att gå.

Lillen åkte förresten idag, jag är så ledsen. Min fina lilla häst. Men aja, nu blir det ungarna. Hare hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela