sagaarvidsson

1a december- Jul jul strålande jul

Publicerad 2009-12-01 12:49:56 i Allmänt,

Lunch. Ska blogga lite snabbt, jag hinner ju fan inte nånting just nu... Gaaaah

Var och storhandlade igår, nu har jag fullt med mat igen. Känns riktigt bra, jag har varit lite grinig de senaste dagarna då jag i stort sett levt på pasta och makrill. Nog för att det är gott, men inte tre gånger om dagen i en vecka..

Elin är sjuk, hon har säkert baconfeber som Anders kallar det. Spännande spännande, vi som vägrade spruta. Meen, jag tror ju att baconfebern sitter i huvudet på folk, så vi tror nog på vanlig flunsa. Jag tror förresten att jag har något i kroppen jag med, för fasen hur dålig jag är bitvis. Men, vi ska inte klaga. Än så länge lever vi. Än

Annars tror jag inte att jag har så mycket att uttala mig om. Vi har en provjobbare här just nu, allt jag kan säga för tillfället.

Men vet ni? Nu när det är december tycker jag att det kunde ta och frysa på och snöa lite. Det här SUGER! Vet ni det? Jag fattar noll, sen när då är det fyra PLUSgrader i december? Jag menar, det känns ju som början till vår nästan. Helt insane. Jag vill ha snö NU. Så att jag slipper jobba till klockan sex varje dag. För det är helt otroligt vilken tid det tar att ta in hästar när alla har lera upp till öronen. Nu är det ju visserligen bara Abbe och Fenny som har det bokstavligen talat, men ändå.

idag får man öppna chokladkalendern ;)

Ni får ha det så bra, strax jobb igen. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela