sagaarvidsson

12e december-

Publicerad 2009-12-12 12:49:42 i Allmänt,

Ser nu att mitt inlägg från igår aldrig laddades upp. Kul. Orkar inte skriva om det, men igår så hade jag verkligen djupa tankar på ingång. Att jag skulle nog vilja bli psykolog. Det vore coolt. Men jag orkar inte spåna vidare på det idag. Ooorka.

Erik vann igår, yippey! Rätt vinnare, utan tvekan! Han gjorde garanterat vinnarlåten bäst, och briljerade återigen med Queen-låten. Minst sagt. Så jag är glad :)

Jobbar idag, precis som igår. Känns bättre i kroppen, igår gjorde det en hel del ont oavsett vad jag gjorde, men idag känns det bättre. Jag har fortfarande inte vågat mig på de tyngsta uppgifterna såsom mockning eller använda mig av vattendunkarna, men resten fungerar. Väldigt skönt att veta, faktiskt. Var ju lite orolig ett tag där eftersom det kommer provjobbare söndagkväll. Kul om man inte skulle kunna jobba liksom.. Elin behöver få lite ledigt.

Jag har sett alla Private Practice-avsnitt nu. Faaan. Jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela