sagaarvidsson

10 december-

Publicerad 2009-12-10 11:52:10 i Allmänt,

Piggare idag. Mer ont- men piggare. Tror det har att göra med att jag inte tagit de starkare tabletterna, men jag kan bara inte, jag blir så otroligt illamående och yr utav dom att jag hellre är utan. Tog mig bra många timmar att somna, jag kan ju inte sova på rygg i vanliga fall men just nu har jag inget att välja på. På rygg och halft sittandes, inte direkt så jag somnar i vanliga fall. MEN, vem är jag att klaga? Det finns de som har det tio gånger värre än jag, Marjut trodde den värsta smärtan skulle försvinna efter ca fem dagar. idag är det dag nummer två, bara tre kvar.
Apropå Marjut så har hon lovat att ta med andra tabletter åt mig idag, några som inte är lika starka men som ändå underlättar smärtan. Vore ju bra om jag kunna börja jobba igen. Elin fick jobba 14 timmar igår, från 06 till 20. Det är länge, jobbigt och håller inte. Tack och lov är Bettan här idag och några timmar i helgen. Jag själv kommer inte klara jobba hela söndagen ensam om det ska vara såhär, jag kan inte se hur jag ska lyckas plocka upp en grep och mocka 24 boxar, fylla vatten med hjälp av 20 kg's dunkar... Byta vattenhinkar, nej jag har svårt att se hur jag ska klara det. Jag har aldrig velat se mig själv som en sådan som ger efter för smärta, men med den jag har just nu skulle jag inte överleva där ute länge. Menmen.

Annars mår jag i alla fall bättre, så nu lämnar vi det!

Jag är hungrig, bestämt mig för att trots allt följa med brudarna ut på lunch- trots att jag inte tvättat håret sen förrgår, att jag knappt kan äta och att jag inte känner mig som direkt trevligt sällskap. Menmen.

Jag överlever tack vare Private Practice. Den serien växer och växer ju mer jag ser den, och för tillfället är jag besatt. Tack och lov för en ny serie nu när the vampire diaries har uppehåll, vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade något att underhålla mig med. Men, ha det bäst på er,

pusshej

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-10 18:55:45

tycker faktiskt lite synd om dig! men altså, jag fattar inte riktigt va en blödning i bröstet är? är det ett blåmärke "bara" eller är du typ blå överallt? :p oj va elak jag är ;) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela