sagaarvidsson

I forgot

Publicerad 2009-08-24 21:18:22 i Allmänt,

Hade förresten världens mysigaste kväll med Elin igår ute på terrassen. Aldrig sett så många stjärnfall i hela mitt liv, förutom när jag såg det där meteorregnet då såklart. Satt som alltid och småduckade i väntan på fallande smågrus som aldrig kom medan Elin väntade på att få större saken än så trillandes från himlen, och passade såklart på att önska, för det är väl det man får göra vid stjärnfall?
Berättar ju inte vad jag önskade, för någon vis människa sa att då går det inte i uppfyllelse, men känns som jag är på god väg att få min önskan uppfylld!
I vilket fall;

Jag: "Vad önska du?"
Elin: "Tja, en brödrost skulle inte sitta fel!"

Finns väl kanske en anledning till att man inte alltid vill flytta hem igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela