sagaarvidsson

8e augusti- Can't get a read on you

Publicerad 2009-08-08 14:21:53 i Allmänt,

Idag har jag varit duktig så duktig! Jag blev ju väckt halv tio av pappa som ringde så jag har hunnit med en hel del; diskat hela berget, tvättat, dammsugit, städat lägenheten och städat mitt rum! Jag är sjukt imponerad av mig själv!
Har dessutom hunnit se på Prime (eller Nära och Kära som den heter så fint på svenska) med bl.a Bryan Greenberg (OTH), Meryl Streep (Mama Mia) och Uma Thurman (Pulp fiction) som jag bara älskar! Den är så mysig, en klassisk chick-flick i stort sett :V But that's okay, jag gillar den ändå!  

Funderar på om jag kanske ska göra något vettigt, som att se på en till film kanske, eller varför inte gå ut i det varma vädret och sola lite, bara göra något. Men vi får väl se, annars blir det som sagt en till rulle!
    Sitter och lyssnar på Tinted Windows på Youtube, men shit vad Taylors röst är sliten på vissa klipp. Märks att han spelat in skivor med Hanson samtidigt som han turnerat och spelat in med TW. Vet inte om det egentligen är musik som jag brukar gilla eller lyssna på, men det roliga är att jag hittills tyckt om deras låtar. Me like!

Want to get to know you but you're so distant
Can't get a read on you

Got so much to show you but you're so resistant
Can't get a read on you

Anything I say I get the same expression
Can't get a read on you

I'm trying to find a way, you give me no direction
Can't get a read on you

Tell me what you hate
Tell me what you love
Tell me what you feel
Tell me what you're dreaming of
Tell me what you've got
Tell me what you need
Tell me wont you please, tell me please
Can't get a read on you

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela