sagaarvidsson

7e augusti- If only

Publicerad 2009-08-07 17:59:09 i Allmänt,

Jag är trött. Ni vet, sådär härligt trött att hela kroppen skriker och varje muskel gör ont. Finns inget bättre ska ni veta! Men efter att ha tagit en lång dusch är jag i alla fall klar i huvudet och luktar inte lika illa ;) Haha

Imorgon är jag ledig, jag ska fan sova hela morgonen och bara vara! Sen blir det sånt där härligt spännande såsom tvätta, dammsuga och diska, can't wait!
Tänkte försöka hinna göra något roligt med, men det brukar aldrig finnas tid över till det eller också brukar ingen vilja haka på, så vi får väl se vad som händer ;)

Pratade med Marjut idag angående kommande tiden, och hon vet nu om att de ska åka på semester den 13-20 september, så nu har vi kunnat diskutera öppet (var hennes present från familjen). Hon vill att jag ska vara kvar denna veckan, antingen om jag slutar den 1a september, kommer på festen och sen under den veckan, ellerom jag jobbar hela vägen fram tills dess. Jag ska fundera lite på det där, måste höra med de som ska hjälpa mig flytta med, men en sak är iaf säker och det är att om jag ska vara kvar MÅSTE jag få låna bilen och åka och fixa ett pass. Och det var inga problem, så då är det lugnt. Men jag menar, det hade ju varit bra om jag hade kunnat vara kvar så länge som möjligt; det betyder ju mer pengar. Vilket jag alltid är i stort behov av, så vi får se.. Mycket på gång just nu...

Men annars är allt fint, mår rätt så gött just nuså..Menmen, ha det så gött så länge,  så hörs vi säkert senare ;) pusshej

Everytime single time I see you
I start to feel this way
Makes me wonder if I'm ever
Gonna feel this way again
There's a picture that's hanging in the back of my head
I see it over and over

If only I had the guts to feel this way
If only you'd look at me and want to stay
If only I'd take you in my arms and say
I won't go 'cause I need you
Please don't go 'cause I need you now

Kommentarer

Postat av: Svingen

Publicerad 2009-08-07 20:12:29

Låter som en toppenlördag det där ;D

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-08 21:19:38

Men DU SKA FLYTTA DEN FÖRSTA! fatta det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela