sagaarvidsson

5e augusti- Thinking of you

Publicerad 2009-08-05 12:17:07 i Allmänt,

Då har kursen börjat. Elin rider Bollen i markarbete just nu, och jag är sysslolös. Hovisarna har vi skickat hem nyss, så det finns inte direkt något att göra.
Skönt iofs, men lite drygt att inte kunna slappna av helt utan gå omkring och vänta på nya uppgifter hela tiden. Men det ska nog bli bra, till slut! Vi får ju lunch ;)

Gick upp tio i sex idag, jag är så sjuukt trött, trots att jag lade mig före tio(!). Helt insane. Och jag får damp om inte hästen där ute håller käften snart, den har låtit sedan den kom vid halv elva. Head ache deluxe..

sova en tio, sen ner igen. kommer med störsra sannolikhet komma inlägg senare, förhoppningsvis har jag något vettigare att säga då.. Ha det gött så länge! Pusshej!

Have you ever stood outside a picket fence
You can see through
But you can't get to the inside
You sit there and wait
I look at you and anticipate
What we could be and what we could do

Fly the wings of an eagle
Glide along with the wind
No matter how high
I'll be thinking of you the whole time
Fly the wings of an eagle
Glide along with the wind
No matter how high
I'll be thinking of you the whole time


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela