sagaarvidsson

5e augusti- Jealousy, turning saints into the sea

Publicerad 2009-08-05 22:28:16 i Allmänt,

Håhå, två cider senare har jag väldigt kul med Elin. Vart på middag hos bossen, och bröt regeln att inte dricka där uppe. Men, som sagt så är det bara två cider. Jag måste vara väldigt trött dock..När jag blir så här glad och rolig.

Annars ganska händelselös dag. Men jag har blivit lite visare och klokare, efter några djupa diskussioner med June i stallköket. Det är med henne jag har mina måste-snack ibland, de där som man behölver få ur sig; om döden, om livet, om att åka ut och resa, se världen och allt annat ni vet. sådär då man behöver någon som är lite älde och har sett en hel del, när inte ens egna gamlingar är här och kan undervisa en.

Jag har bestämt mig för att skjuta på hästarna ett tag när jag kommer hem i september, jag vill ut och resa och se världen, jag vill lära känna nytt folk och bara ha tid att ha roligt, att vara själv och umgås med folk man tycker om. Det är min drömnärvaro för den närmaste tiden, får se vad som händer. Eller; sånt händer och fötter, när man lever och njurar som Elin säger! Jag har blivit smart ser ni, lärt mig en massa roliga citat idag som jag ska börja nyttja i de flesta situationer och låta streetsmart! Nu ska jag latja vidare, pusshej!

I'm coming out of my cage
And I've been doing just fine
Gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this?
It was only a kiss, it was only a kiss

Now I'm falling asleep
And she's calling a cab
While he's having a smoke
And she's taking a drag
Now they're going to bed
And my stomach is sick
And it's all in my head
But she's touching his chest
Now, he takes off her dress
Now, letting me go

Kommentarer

Postat av: K.Svingen

Publicerad 2009-08-06 00:06:05

Du får åka till bästkusten och gbg, här finns allt och det är gångavstånd till världen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela