sagaarvidsson

4e augusti- Tell them I don't care

Publicerad 2009-08-04 21:01:45 i Allmänt,

Okej, nu har jag valt klänning till "Ridhusrock" i september, på Marjuts 50-årsfest. Och bara för att dumma Moni inte kan se bilden så laddas den här, och så att mamma kan få se med. Jag behöver ju lite råd :V
Shit vad svårt det är att försöka se normal ut på bild, jag hatar att posera utan att få göra grimas.. men då får jag bara stryk, och jag ska ju jobba imorgon ;) 
och herregud vilken dålig hållning jag har!



Okej, till andra ämnen...
Jag längtar inte direkt till imorgon, vi kör igång tio i sex, härligt härligt.. Borde lägga mig i tid inatt, inte uppskattat om man ser ut som fem svåra år när det kommer folk till gården.. Och jag hoppas på halvdåligt väder så att vi slipper ta in en massa hästar! För när det är så soligt och varmt som det vart de sneaste dagarna nu, så vill hästarna komma in pga all jävla broms, och imorgon tills på fredag har vi inga boxar dagstid om alla ska in.. Kan bli spännande. Men för tillfället ser vädergudarna ut att vara på min sida, för det är molnigt och ser nästan ut att kunna bli åska. En urladdning skulle egentligen behövas, för det har varit sjukt kvavt idag.
Nej, nu ska jag sluta blogga och läsa andras bloggar istället för det är så mycket mer givande.
Ha det så bäst nu så länge, pusshej!

Sound the bugle now - play it just for me
As the seasons change - remember how I used to be
Now I can't go on - I can't even start
I've got nothing left - just an empty heart

I'm a soldier - wounded so I must give up the fight
There's nothing more for me - lead me away...
Or leave me lying here
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-06 10:30:30

Jag tycker ändå du borde ta en klänning med mer urringning! (a'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela