sagaarvidsson

4e augusti- How the feeling comes and why it goes

Publicerad 2009-08-04 12:39:06 i Allmänt,

Idag har jag blivit psykoanalyserad.. Spännande värre! Och det kom fram att jag är lite knepig och inte alltid så lätt att förstå sig på, samt att jag är färgglad. Jag är tydligen ganska jordnära men lite smått konstnärlig av mig, jag är amibitös med en låång karriär framför mig och så det bästa av allt är att jag nu söker någon liten och tjock som är bitsk. Någon som känner sig träffad? XD Haha att göra höpåsar är spännande!

Annars händer inte mycket i den här välrden ska ni veta, förutom att jag är trött som ett as efter att ha varit uppe sent igen; att jag aldrig lär mig... Men det är svårt att lägga sig när andra är så underhållande.
Ted kommer imorgon och är här tills fredag, plus hovis imorgon; tajt schema på ingång med andra ord. Jag tror jag sak sova på lunchen. Nu äre nudlar a la Elin som gäller, puss på er så länge!

Girl you got those hands that heal
Help me get in touch with what I feel
'Cause you understand and you sympathize
And you know me best it's no surprise

When you're with me there's a light and I can see my way
When you speak to me it's a song and I know what to say

Kommentarer

Postat av: Svingen

Publicerad 2009-08-04 13:44:58

Heh, visst är Raconteurs sjukt bra? :D

Postat av: Saga

Publicerad 2009-08-04 20:49:36

Ohja! :D Tack för tipset!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela