sagaarvidsson

3e augusti- Och du skulle aldrig ramla mer

Publicerad 2009-08-03 12:29:57 i Allmänt,

Okej, nu är jag arg. Här sitter man, stolt och glad att man sovit till klockan 12, skirver det till Moni och får kommentaren; klockan är ju inte tolv än. Så nähä, med andra ord klev jag upp EN TIMME för tidigt! Förstår ni, det är en massa tid man kunde ha legat och vänt och vridit på sig. Istället gick jag alltså upp klockan elva.. Hmm.. Men jaja, då tjänar jag en timme, hinner ju t.om äta innan jag hade planerat att starta min dag. Så det får gå bra ändå.. :D

Solen skiner ute, jag var ner till Elin en sväng och kollade om hon behövde någon hjälp, för Sanna låg här uppe i vardagsurmmet och sov, hon är dålig. Alltså sjuk. Men det behövde hon inte, men jag följde med ner till Bollens hage ändå, för det är så skönt att ha någon att prata med igen (som nu också är en blondie :D) och sen gick jag upp hit och slogpå pastavatten. Nu när Elin är hemma kommer det bli regelbundna måltider igen, fan vad najs. Jag är som en unge annars ju, men det har ni ju kanske klockat redan :v

Nu ska jag laga lite mat, lägga mig och steka lite på altan med go musik och fortsätta på "Män är från mars och kvinnor är från venus" som jag inte lyckades avklara sist jag var ledig. Den är rolig, vissa saker stämmer så sjukt bra att jag blir rädd. Det är ungefär som när jag läste en bok om mitt horoskop, allt stämde in skitbra förutom matvanorna. Är jag så lättläst och uppenbar? Enligt min bror så är jag det.

Ha det så bra, nu är det käk och seeen så påminde Elin mig om att jag ska lyssna på Håkan Hellströms rosa skiva ute på altan! Gammalt ÄR ibland bäst ;) "Nu kan du få mig så lätt", den äger.
Pusshej så länge!

Det finns en gata där alla kan mitt namn
Jag ramlar dåliga gatan fram
Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!

Och det är lång väg ner
Och jag skulle aldrig ramla mer
Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen
Nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad - själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela