sagaarvidsson

31a augusti- March on

Publicerad 2009-08-31 18:32:07 i Allmänt,

Sju dagar kvar. Jag har kommit fram till att jag är dålig på att räkna, men idag är det i alla fall sju dagar kvar. Det innebär att jag bara har sex intag kvar, sex uttag, sex dagar att mocka boxar och sju kvällar att spendera här. Det är ganska lite.

Inte mycket som hänt idag, förutom att hovisar varit här. Usch vad jag tyckte synd om den ena, då det nu är bestämt att enbart Magnus är "duktig" nog att sko familjens hästar och alla privatägare bytt hovslagare. Alltså, när ena bossen ringde för att snacka med Magnus för att se till att den andre inte tog våra hästar fick jag så extremt dåligt samvete eller vad det ska kallas. Det var en hemskt förmiddag, vare sig jag eller Elin ville vara inne i stallet. I vanliga fall pratar han alltid en massa och är glad och trevlig, nu sa han knappt ett ord. Usch.
Annars lugn dag dock.

Jag ska skaffa nytt Telia abonnemang, så jag kan ringa och smsa gratis till folk! Har velat ha det ett tag nu, börjar alltså bli dags att ta tag i saken!

För er som skriver lista till jul redan (det kan inte BARA vara jag??) så önskar jag mig bidrag till Stockholm HorseShow i december :P
Om ni nu känner att, nej det vill jag inte bidra med, så finns det annat, tro mig! Jag önskar mig bl.a godis, godis och godis. Även massa film!
Annars har jag inte kommit så långt med min önskelista ännu, men tro mig; den brukar vara fler meter lång. Om man ska låta normal alltså, för egentligen så är den milslång, härifrån till Göteborg mer specifikt.

Men nej, nu ska jag se på damfotboll i brist på roligare saker att göra. Pusshej!

Through the good times
Through the bad times
Through the long days
Through the hard nights
Keep on till we see the sun

Like soldiers, march on
If we can make it through the night we'll see the sun
March on, march on


Even when there’s no one there for you march on
Even when the days are long for you march on
Like soldiers March on!
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-31 19:06:36

HAHAHAH du skulle se min önskelista x)

Postat av: Möni

Publicerad 2009-08-31 22:51:10

Ca 18.45 stod det 1-1 i damfotbollen idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela