sagaarvidsson

30e augusti- It's the final countdown

Publicerad 2009-08-30 12:10:53 i Allmänt,

Nu är det inte många dagar kvar. Läskigt värre kan jag tala om.
Efter att ha spenderat lördagskvällen med att diska ett stort berg, dammsugit, moppat golv, slagit på kuddar och dierse andra roliga icke-lördags-sysslor, så bor jag i ett hörn (dock ett väldigt rent hörn) ute i vardagsrummet med alla lådor uppstoppade i ett grannhörn. Men nu är det i alla fall klart för Maria att anlända!

Jag är sjukt stel efter att ha sprungit och tränat igår, magen känns som en stor tegelbit och ryggen behöver vi inte prata om. Måste ut ikväll efter jobbet igen så det försvinner!!
Annars är allt gött, och om det fortsätter vara uppehåll idag så känns det som det kan bli en skön dag med.

Nu ska jag göra annat, såsom plugg ;)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela