sagaarvidsson

2a augusti- this time around

Publicerad 2009-08-02 17:22:16 i Allmänt,

Imorgon är jag ledig!! Yaaay! Äntligen, som jag har väntat! Ni ska tro att jag har jobbat hårt denna veckan, hårdare än jag är van vid och det känns. Jag är ganska slut i kroppen, men det positiva är ju att huvudet och humöret håller sig på topp ändå! Sweet!

Elin kommer hem ikväll, ska bli skönt, även om jag såklart haft det bra utan henne med. Men det känns som allt kommer i ordning igen och att vi blir back on track. Känns bra. Ska nog åka med Marjut till veterinären med Melda och Krukan och ultraljuda lite, sen är kvällen ledig. För en gångs skull tänker jag vara vaken och bara njuta och ha det bra! Förhoppningsvis får man trevligt sällskap på datorn om folk är vakna och är sociala, annars får jag väl underhålla mig själv bäst jag kan med tvn; fungerar det med för jag är.. LEDIG!

Blir en uppdate senare kan jag gissa, för just nu känner jag mig lite stressad; jag vill duscha och äta lite godis innan vi ska iväg. Men ni får ha det så jäkla bra, så hörs vi, Pusshej!

I heard them say that dreams should stay in your head
Well I feel ashamed of the things that I've said
Put on these chains and you can live a free life
Well I'd rather bleed just to know why I died

You can't say I didn't give it
I won't wait another minute
We're on our way this time around
You can't say I didn't give it
I won't wait another minute
We're on our way this time around

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela