sagaarvidsson

27e augusti- Was lost in the shadows now I'm ready to fight

Publicerad 2009-08-27 22:23:49 i Allmänt,

Jag är så duktig så, jag har börjat plugga ordentligt! Har läst 1 ½ kapitel i stora boken och börjat på min inlämningsuppgift! Duktiga duktiga Saga!
Inte för att det är speciellt avancerat så här i början heller, men det är ganska kul. Förutom att det är segt. Och tjocka böcker. Och uppgifter i övninsgböcker som jag inte begriper det minsta. Men annars är det faktiskt roligt. Really.

Orkade aldrig blogga igår, vet inte om det hände alltför mycket spännande i vilket fall. Eller jo, magen hade ju besiktning, var ren på böjprov och allt ända tills longeringen då hon visade stegfel i vänster fram. Göran hittade inga fel, emn ajg skulle gissa att en kiropraktor kan fixa det. Ser ut att sitta i bogen.

Spännande saker händer med hovslagare här, nog en jäkla tur att jag sticker nu trots allt, det verkar dra ihop sig. Jag får se till att hålla mig uppdaterad!

Just nu spelas Bryan Adams, Axel Rudi Pell och Bon Jovi flitigt på datorn, jag har brist på variation känner jag. Menmen.
Ska köra vidare, hare gött. Pusshej

Kommentarer

Postat av: K.Svingen

Publicerad 2009-08-27 23:37:48

Heh, vet inte varför men jag läste "magen" som en sån man har i sig:p Blev lite förvirrande då!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela