sagaarvidsson

25e augusti- Try to hold on

Publicerad 2009-08-25 22:44:10 i Allmänt,

Jobbat länge idag med, då vi löshoppade Carlos lite och lät Melda med Krukan springa i ridhuset en stund efter sex-tiden. Åkte sedan och fyllde på frysen på Willys, eller jag köpte mest yoghurt och grejs då jag inte ska vara kvar så länge ju. Köpte även tre filmer för 20 kr styck; Blue Crush, Saturday Night Fever och nån med Emilio Estevez. Ska bli trevligt att bli ledig snart :D

Gårdsvisning på Krukan imorgon, ska bli spännande att se vad hon får för poäng! Dessutom ska Bellis (Magen) besiktas och går hon igenom tar de eventuella köparna hem henne direkt. Det börjar bli tomt här nu.

Tömde lägenheten i stort sett idag på lunchen på gammalt skit, nu är det nästan rent här. Helt otroligt, inte visste jag att vi har trägolv ;)

Nu ska jag strax sova, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela