sagaarvidsson

24e augusti- Comes crushing down around me

Publicerad 2009-08-24 21:11:20 i Allmänt,

Idag var en spännande dag. Vi gick ut imorse med inställningen att det skulle gå fort, då hovslagarna skulle komma halv nio. Så vi jobbade på, klara fem minuter innan halv! Halv tio hade det fortfarande inte kommit några hovslagare... Efter ett sms till Marjut fick vi ett samtal som meddelade att det är först NÄSTA måndag hovisarna kommer. YAAAAY!!

Sen hände det inte så mycket, Lotta har åkt och Magen ska besiktas nu i veckan, troligen onsdag. Den nya hästen (3-årigt quartersto) verkar gå bra ihop med Abbe så det är kul :)
Red ut Abbe med Elin och Bollen nu på kvällen, ut på galoppvägarna, och underbart härlig ridtur det blev! Jag älskar irländare, det är bara så! De har sådan kraft alltså!!

Red även Trixe under dagen, och han gick ganska bra efter en stund. Stel ponny. Härlig irländare det med!!

Annars nyduschad och försöker fokusera på lite plugg. För nu har min distansstudie börjat, ett steg närmare vuxenvärlden.
Jag flyttar den sjunde september, grattis till er där hemma; here I come! Även om jag har lite annat planerat med! ;)

Nä, leka vuxen, har ingen inspiration att skriva just nu. Ha det gött, pusshej!!


Winter is as winter was
I look this way just because
WInterlovers, love like brothers
Gives us hope for
The ties that splinter

Winterlovers, wintertrees
We're the longing falling free
Shielding what we need to see
Out of true love
For this country

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-24 22:02:21

varför har Lotta åkt? ;o

men sweeet du, det är ju en tisdag tror jag? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela