sagaarvidsson

22a augusti- Can I get a whitness

Publicerad 2009-08-22 11:15:58 i Allmänt,

Awake and ready, yea!
Pigg och glad, sån är jag! Vakande av att det ösregnade imorse, så jag gissar att turen in till Mariefred ikväll är hotad. Jag och Elin hade tänkt rulla ner till hamnen och relaxa lite, men om det är dåligt väder står jag över!
Annars händer inte mycket idag, är ensam här uppe då Kristine är med Siri på tävling och Elin jobbar. Jag ska ner och rida Abbe senare, men det får nog vänta en stund. Nog för att det är uppehåll just nu, men känns bättre att rida så att Elin inte behöver ta in henne, alltså efter klockan två typ. Ska sätta mig och måla en stund nu, avslutar detta inlägg med en bild som Kristine tog i hagen på Ziggecirkuz! Ha det så länge, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela