sagaarvidsson

21a augusti- spetsad kyckling

Publicerad 2009-08-21 16:23:51 i Allmänt,

Har ni någon blivit manglad tillsammans med resten av tvätten? Haft två gigantiska sumobrottare köra match på ryggen din? Nej, inte jag heller men jag kan nästan förstå hur det känns. Efter att ha fastnat mellan två hästar igår (Krukan och Melda är hemma igen...) så känner jag mig som en skalad skalbagge. Fy satan. Kände hur varje revben stretchades ut när jag trycktes upp mot Melda, för en gångs skull så var jag glad att jag inte är större än vad jag är för då hade jag kanske sett annorlunda ut idag. Men i vilket fall, igår hade jag bara lite ont i axeln men idag har jag ont i hela bröstkorgen och längs ryggen och över axlar. Känns nästan som träningsvärk! Haha. Men glad att jag inte jobbar idag, eller imorgon.

Annars händelselös arbetsdags igår, fint väder och underbar dag rent allmänt, och så blev det en trevlig ridtur på Abbe. Red på gräsbanan i en lite för stor dressyrsadel, så det var synd på min stolsits, och sedan på rundbanan. Hon var fin! Inga kommentarer angående hur tjock hon är, hon är dräktig! Med den vackre Nintender, tänk om hon kunde få ett svart föl! Om ändå.. Blir lite ledsen av att tänka på att jag inte kommer vara här och se hennes föl. Menmen. 





Menmen, i brist på annat ska jag kasta in tvätt en stund, fortsätta se på Drömmarnas Tid, käka kladdkaka och keep on dreaming. Ha det gött så länge! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela