sagaarvidsson

20e augusti- Watch Over Me

Publicerad 2009-08-20 12:04:20 i Allmänt,

Här har ni drottningen av konsten att kunna skifta humör på två sekunder. Jag måste ha världens lägsta blodsocker, för jag är så extremt lättirriterad just nu, trots att jag var på strålande humör tidigare. Men nu har jag käkat lite tonfisk-pasta sallad så jag hoppas det passerar snabbt. Jag tycker om att vara på bra humör ;)

Annars händer det inte mycket. Och då menar jag verkligen inte mycket, ser på Drömmarnas Tid i brist på annat att göra, ska strax lägga mig en stund och hoppas att jag vaknar på bättre humör, sen är det jobb, rida och imorgon till lördag är jag ledig. Vi får hoppas att det händer lite mer då, men det ser inte direkt ljust ut. Men som Elin sa sist jag satt och klagade så är det bara att sätta sig på cykeln. Men jag har sagt det förr; ensam är det inte värt det. Det finns tillfällen då jag tycker om att vara själv, och jag behöver alltid en viss distans till andra då jag kan vara själv med mina tankar (always thinking about you), men inte jämt. Och inte så här ofta. Och framför allt inte om jag ska göra saker. Andra verkar uppskatta att gå och handla själva, gå och shoppa osv. men jag tillhör nog inte den skaran verkar det som. Jag behöver andras sällskap, annars blir jag sån här. Hmm.. Vadå "tycka-synd-sig-själv"-inlägg..?
I just want...!!

Nu ska jag sova. Pusshej

She wakes and takes her place in line
And never bothers to ask why the mirror sheds no light at all
The days turn into lesser days until there's only night
The light it wouldn't help she's too far gone

Her time is up it's five o'clock
It never stops

And she says please, and she says please
And she says please, watch over me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela