sagaarvidsson

1a augusti - Never let it show

Publicerad 2009-08-01 16:50:45 i Allmänt,

Idag har jag vuxit som människa, på alla tänkbara sätt. Jag har prövat mig själv, jag har tänjt mina gränser och jag har fått ett öppnare sinne.
NOT!
Idag har jag varit på fölvisning för första gången, visade Cirkuz med Ida. Jag var så sjukt nervös hela vägen till Björkvik, jag har ju som sagt alrig gjort något liknande förr och jag hatar att inte veta vad eller hur jag ska göra. Hade inga direkta klara upplysningar om hur det hela skulle gå till, så det var en nervös flicka som visade sto kan jag lova!
Men det gick bra, Zigge blev klass1 och Ida (som stambokfördes) fick 38 poäng och blev AB-premierad tack vare sitt hoppdiplom från 3-årstestet. Tyckte Zigge fick dålig utedelning på gångarter men så är det ibland..
  Inte lika kul för Jonas dock, som fick en spark av lillgrabben på låret. Han får nog svårt att gå imorgon.

Nej, nu ska jag duscha och sen åka iväg och äta och shoppa med Sanna. Jag har inte ätit sedan frukost tjugo över sex imorse och mår ganska illa, har skakningar igen och har svårt att fokusera. I need som fuckin food!

Ganska nöjd med hur dagen blev men det är svårt att prestera när inte ens tankar är på samma plats som huvudet och resten av kroppen? Får jag sen tillägga att jag trots allt känner mig modigare, även om jag inte har blivit bättre på en viss sak.
 
I wake up in the mornin'
Put on my face
The one that's gonna get me
Through another day
Doesn't really matter
How I feel inside
This life is like a game sometimes

Then you came around me
The walls just dissapeared
Nothin' to surround me
Keep me from my fears
I'm unprotected

Kommentarer

Postat av: K.Svingen

Publicerad 2009-08-02 02:59:50

Man ska vara mätt 24/7! Jocke och Simon hälsar! ;D

Postat av: Saga

Publicerad 2009-08-02 16:58:29

Man ska ju det, finns inget värre än att hålla på o hungra ihjäl! Du får hälsa tillbaka ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela