sagaarvidsson

18e augusti- what now

Publicerad 2009-08-18 21:29:12 i Allmänt,

Chill dag idag, bara jobb men det har gått smärtfritt. Inte hamnat i någon skitkärra och heller inte trampat ihjäl något djur. Najs.
Kanal 9 har börjat sända Drömmarnas Tid på vardagar och jag är som besatt, det är en av mina absoluta favort tv-serier. Handlningen är kort och gott om en familj med fyra ungar och två päron på 60-talet, den glada tiden som det sägs. Riktigt bra serie i alla fall!

Idag ska jag sova tidigt, är så sjukt trött. Såg lite på friidrotten nyss (i stort sett det enda jag sett sedan det började) och tycker väldigt synd om Musse, men har man inga krafter i benen så har man inte. Men har ju kanske inte haft det så lätt heller. Jag skulle vilja börja löpa på riktigt igen, men det tar så mycket kraft. Planen när jag flyttar hem är att jag ska komma igång på riktigt med träning och att äta bra, för jag kommer ha en hel del fritid över i början och inte alltför stor plånbok. Därmed mindre godis.


Nej, nu ska jag ta och kolla lite information angende studierna nu i höst, ha det så gött! Pusshej

Kommentarer

Postat av: Elin! (asså nt wallin!)

Publicerad 2009-08-19 09:20:09

jadu, jag säger bara USAIN BOLT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela