sagaarvidsson

16e augusti- Taking me on a ride

Publicerad 2009-08-16 13:10:09 i Allmänt,

Okej jag erkänner, jag gav efter för mitt godisbehov igårkväll. Jag slängde mig på cykeln och cyklade in till Åkers, där Börsen såklart hade stängt så jag fick bege mig bort till Ica på andra sidan "stan". Kändes bra. Men vad gör man inte för godis ibland? Plus att det blev pizza, jag hade ju inte ätit på hela dagen och Elin var hungrig hemma då hon jobbade övertid. Tur att min cykel har pakethållare :D

Annars hände inte mycket igår, och det lär inte hända mycket idag heller. Har lunch just nu, mina nudlar har jag just lyckats bränna med..
Och jag måste bara skriva ner det här så att jag inte tror att jag drömt det, men undrens tid är här; Elin ser på Twilight! Man kan undra om det var idag som helvetet frös över. Tydligen. Ska bli spännande att se vad det får för konsekvenser.

Nä, nu ska jag göra annat, blir säkerligen senare update. Pusshej
Här kommer en gammal going, Busted hade fan go musik dom...

Semester's coming soon
So I would like to mention
I woke up in my room
Alone, you're always welcome
Next week my mum's away
So now my future's brightened
I'd ask to have you stay
If I wasn't so frightened.


I, I'm really falling for you
I, hate what you're putting me through
What have you done to me now?
I just can't sleep at night
My bed is wet don't know how
Will someone please turn on the light?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela