sagaarvidsson

15e augusti- At 3 AM

Publicerad 2009-08-15 13:01:53 i Allmänt,

Idag har jag fått tårta! Och gissa hur gott det var när man inte ätit godis på jag vet inte hur länge! Helt underbart, var som att dö och komma till himlen. Utan överdrift. Det var June och Kjell som bjöd på princesstårta frn världens bästa bageri, d Kjell fyllt år för inte så länge sedan. Tack till dom! Nu kan jag dö lycklig.

Jag blev väckt tidigt idag igen, är det inte Elins väckarklocka så är det dumma litauer som står och knackar på dörren. Men, jag får väl sova när jag är död. Det positiva med att vakna tidigt är ju att man hinner med en massa, jag har redan ridit Abbe en timme i skogen, sett halva filmen "I'm dancing inside" som förresten verkar sjukt bra, men som började bli för sorglig så jag pausade. Orkar inte riktigt med sånt just nu. Funderar p att slänga i nått med lite mer fart i, eller åtminstonde nått som inte gör att vardagsrummet svämmar över. För Elin är visst också sådan som gråter till film. Sweet. "Och så var de två".

Jag borde städa, åtminstone dammsuga och fortsätta med disken. Men så småningom kommer jag väl dit med. Nu blir det nog en ny rulle. Typ.. ööh.. jag har verkligen inget att se på längre. This sucks!!

I don't give a damn about you
No, nothing can change my mind
No way
I'm happy just to let you walk away

Don't think about you at night
I'm happy to be alone
It's ok
But that was yesterday, and now I'm

Driving in my car
Words don't get me far
When they don't mean shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela