sagaarvidsson

14e augusti- Take me away

Publicerad 2009-08-14 23:15:16 i Allmänt,

Var in till Strängnäs idag, hade polisen avklarad på ett ögonblick, gick sjukt snabbt. Jag är imponerad! Hoppas nu bara att allt annat går vägen, skulle vara en sån classic-Saga om det strulade ihop sig.
Köpte lite stuff till les party den 5e också, haha om jag vågar ha det är en annan femma. Vi får vällan se!
Var sjukt härligt att promenera runt i "storstan" en dag, man är ju så instängd här.

Och för att svara på Elins alla kommentarer (wallin..) så slutar jag (efter ett samtal med the boss idag) den 6e, men är kvar här till den 13e och jobbar till den 20e. Så alltså; jag jobbar till den 6e, är här och lever gött o är ledig till den 13e då jag jobbar till den 20e and that's the end. Känns bra.

Nu har jag just avslutat Love Actually som jag såg med; suprise surpise; Elin. Hon går och lägger sig och jag blir ensam kvar vaken med alla tankar. Fast nej, jag har ju Moni på msn. Inte illa alls! Förutom att hon bara skriver råd som jag inte vill höra.
Jag är så trött på det här, jag vill ut, bara ha kul och göra något- VAD SOM HELST! Man mår jävla bra medan man kollar på feel-good-movies (sett från min synpunkt iaf) men sen efter en stund så är det bara ensamt. Och deprimerande. Och jag börjar inse att om jag vill något får jag ta tag i det själv, men det är fan inte alltid så lätt. Den som säger att det är det ljuger. Bara så ni vet. Mindre feel-goodigt alltså. Men för att undvika att låta det här bli ett alltför långt intetsägande alternativt alltför-mycket-sägande inlägg så tror jag att jag säger god natt här. Ska lyssna på en del musik och fortsätta snacka med Moni, kommer dröja innan jag kommer kunna sova inatt. Och ja just det, det har åskat hela eftermiddagen idag TACK för det.
Pusshej 

I cannot find a way to describe it
It's there inside; all I do is hide
I wish that it would just go away
What would you do, you do, if you knew
What would you do

All the pain I thought I knew
All the thoughts lead back to you
Back to what was never said
Back and forth inside my head
I can't handle this confusion
I'm unable; come and take me away


 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-15 09:15:33

hahah x'D tyckte du va lite seg som nt svara på dom andra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela