sagaarvidsson

11e augusti- We're all on the ground, just crying out

Publicerad 2009-08-11 21:51:35 i Allmänt,

Mätt som en jag vet inte vad! Precis käkat fetaost-sallad med stekt potatis och falukorv. Mumsmums, detsamma som det vart till lunch (fast då med bea-sås också..!). Sicken tur att jag råkar gilla stekt potatis :) Så gott så gott!

Red nyss Magen nere på utebanan med Marjut, hon är väl lite bättre nu. Ska rida henne varannan dag så :) Jag tycker om att vara liten, man får rida så mycket mer då :) Jag ska aldrig bli stor, vare sig mentalt eller fysiskt! Och vare sig på längden eller bredden heller ;) Det är därför fröken "godisstrejkar" som det så fint heter som finlandssvenska!

Är det konstigt att man älskar sitt jobb ibland, när man jobbar med en sån här? ;) Ibland är hon bara för skön!

 

Och eftersom jag troligtvis inte kommer gå något mer efter detta inlägg (finnar kan vara så aggressiva..) så borde jag passa på att ge mig ut och springa.. men jag orkar nog inte! Ni får ha det så gött! Pusshej, over and out

The things you see
The way you see them
Will never been seen again
Lets go through life living on luck
Betting ten thousand to ten

Mistakes I've made in this life
I can't say why or when
But the thing that's strange is you only live once
I'll never look back again

Im dying to be alive
Not trying to just survive
Let's not go through our lives
Without just dying to be alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela