sagaarvidsson

10e augusti- Cruel to the eye

Publicerad 2009-08-10 13:15:43 i Allmänt,

Men shit, jag glömde blogga igår. Ojoj vad ska nu hända.. Är det detsamma som att krossa en spegel; sju års olycka? I sånna fall, peppar peppar- ta i trä!

Sitter här på lunch med en dubbel skagenröra-smörgås och bara njuter. Kanongott! Frågan är bara vad jag ska äta som riktig mat sen, men det får lösa sig.. Det blir nog pasta med ost typ.

Har börjat se på True blood, en serie om vampyrer och normalt folk.. Egentligen inge bra, bara lite smått underhållande. Jag borde skaffa mig ett liv... Elin såg klart på sista OTH-avsnittet på säsong 5 igår så nu kan jag inte kika över axeln på någon heller.. Vad fasen ska jag hitta på om dagarna nu liksom...

Jag har inte ens något att blogga om längre. Praktikanttjejen är duktig, och har återhämtat sig efter chockstarten första kvällen. Hennes pappa ringde när de hade åkt och berättat att de krockat vid stora vägen, så Jonas och Elin fick åka dit. Inte direkt kul för henne, stackarn. Men båda klarade sig ju utan skador och likaså motorcyklisten som kört in i dem (han hade bara lite skrapsår tror jag). Så det slutade bra trots allt. Fast jag tyckte lite synd om henne, hon blev rejält chockad. Inte så konstigt kanske.. men ändå!

Jag ska samla lite vuxenpoäng och söka jobb tills jag kommer hem. Då är jag uppe i vaddå.. två, tre? :P Men kanske är det så att om jag håller mig på några få vuxenpoäng, behöver jag aldrig kalla mig själv gammal? För alltid 18!

Ha det bäst så länge! Pusshej

I can't breathe easy
Can't sleep at night
Till you're by my side
No I can't breathe easy
I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air

Kommentarer

Postat av: Svingen

Publicerad 2009-08-10 14:44:36

Fel bebis vinner http://www.japanprobe.com/?p=1665 om du glömmer blogga!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-10 16:50:54

men visst flyttar du hem den första!!!!? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela