sagaarvidsson

Sommarnatt, jag glider fram på gatan aha

Publicerad 2009-04-09 19:55:57 i Allmänt,

Nu har jag kommit in och diskat, efter att ha ridit Masse på hopplektion för Daniel Svensson. Och han var så himla duktig! Verkligen! Just nu är jag bara etremt nöjd, imorgon ska jag utvärdera lektionen lite mera, men just nu ska jag bara njuta av känslan av att det fungerade! Visst, han är svag för att vara 5 år, men han har gjort sånna framsteg bara de senaste två veckorna! Jag är nöjd. Nu ska vi träna på förhållningar, precis som Camilla tyckte med, och så ska jag följa Marjuts råd och ge mig ut på rundbanan och låta han galoppera i tempo i höger, så att han får upp lite balans.Menmen, nöjd för ikväll!

Faaasen, nu har alla dumma myggen kommit. Fy tusan, jag ahr redan två myggbett :/ Kunde inte skritta av Masse i t-shirt ute utan att bli överfallen. Snart dags att se till att katterna får i sig vitlök mot fästingar med, dags för säsong strax. Försökte avmaska de båda nyss, men det gick ju åt skogen. Börje blev ledsen men svalde sin tablett, medan Bus bara flög iväg och spydde upp sin (naajs..) så jag måste ge henne en ny senare ikväll. Stackars Bus, men det är som det är- ska de vara ute måste de avmaskas.

Menmen, snart blir det väl lite film och sedan tidig kväller. Elin är ju ledig imorgon och på lördag så hon kan parta sent ikväll, men jag måste sova, så sjukt trött!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela